اگهی پذیره نویسی سهام شرکت سرمایه گذاری صنایع مس افق کرمان (سهامی خاص)

بدینوسیله یک فقره فرم نحوه و چگونگی پذیره نویسی سهام شرکت سرمایه گذاری صنایع مس افق کرمان (سهامی خاص) جهت آگاهی کلیه بازنشستگان محترم تقدیم می گردد .
لازم است بازنشستگان محترم با مراجعه به دفاتر نمایندگی کانون و یا شرکت سرمایه‌گذاری ضمن مطالعه دقیق شرایط وضوابط تعیین شده در صورت تمایل نسبت به تکمیل و تحویل آن به دفاتر کانون اقدام نمایند .
لازم به ذکر است که در پی کسب اطلاعات بیشتر در روز شنبه مورخه ۹۶/۹/۱۸ جلسه ای در این خصوص با حضور معاون محترم مالی و اقتصادی و بورس شرکت سرمایه گذاری ،اعضای محترم هیئت مدیره کانون و دونفر از بازنشستگان آشنا با مسائل بورس و مالی تشکیل گردید و پس از ارائه نمائی از اهداف شرکت سرمایه گذاری در تشکیل شرکت سرمایه گذاری افق و توضیحات کامل معاون محترم مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری حاضرین در جلسه نیز سوالات خود وهمچنین سوالات مطرح شده در چند سال اخیر توسط بازنشستگان را مطرح و پاسخ لازم داده شد .
در نتیجه علیرغم اینکه سهامداری در بورس عملاً ریسک پذیری اقتصادی شخص را می طلبد ولی حاضرین در جلسه متقاعد شدند که ثمرات ان در شرکت سرمایه‌گذاری افق و حتی برافزایش ارزش سهام شرکت سرمایه گذاری مس نیز اثر مثبت خواهد داشت . لذا درخواست اعضای هیئت مدیره تاکیداً بر این موضوع شد که بازپرداخت وجوه آن را در ۳۶ یا ۴۸ ماهه از محل مستمری متقاضیان خرید سهام کسر نمایند واین وعده را معاون اقتصادی و مالی شرکت سرمایه‌گذاری دادند که به خوبی واقف هستیم که پرداخت اقساط در۱۴ ماه برای بازنشستگان دشوار خواهد بود، لذا مطمئن باشید که اقساط ان درحدود پیشنهاد هیات مدیره کانون تعیین خواهد شد و این موضوع پس از انجام پذیره نویسی اتخاذ تصمیم و ابلاغ می گردد .
نمایی از شرکت افق کرمان
شرکت افق کرمان (سهامی خاص) ۱۰۰% متعلق به شرکت سرمایه گذاری مس
فروش سهام:۴۹ %
اعضای هیئت مدیره: آقایان محرم احمدیان، علی نظری نژاد، مجید اسکندری ،بختیاری و مهندس سعیدی
مدیرعامل: علی نظری نژاد .
تاسیس: ۱۳۹۵
نحوه و فلسفه تشکیل آن :سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیارد ،افزایش سرمایه از ۱۰۰ میلیارد به ۲۵۰میلیارد تومان -توسط کارشناس رسمی دادگستری قیمت گذاری -تخصیص سهم به کارکنان شاغل و بازنشسته .
پیش بینی کارشناس بورس شرکت سرمایه گذاری :
حداقل ۳ برابر سود بانکی در یک سال آینده
عرضه اولیه در بازار بورس (فرابورس) تیرماه ۹۷
پیش‌بینی ورود به بازار بورس ارزش هرسهم ۱۸۰ تومان
کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *