توصیه های پزشکی برای افزایش طول عمر

توصیه های پزشکی برای داشتن عمر طولانی
داشتن سلامتی و عمر طولانی با ۳ توصیه مهم پزشکی
اشتباه نکنید ما قصد معرفی معجون جادویی و یا روشی عجیب و غریب برای طولانی شدن عمر نداریم بلکه مهم ترین اصول داشتن تنی سالم را برایتان خواهیم گفت.
توصیه پزشکی برای ۶ سال عمر بیشتر با هفته ای یک بار دویدن

توصیه پزشکی برای داشتن عمر طولانی با دویدن
می دانیم که صبح سر کار می روید و بعد از تاریک شدن هوا برمی گردید. در چنین شرایطی انتظار نداریم که بعد از تمام شدن کارتان سری به باشگاه محله تان بزنید و ورزش کنید. ما تنها از شما می خواهیم آخر هفته ها و برای یک بار در هفته، کمی بدوید. دیلی میل از زبان محققان دانمارکی نوشته است که دویدن به مدت یک ساعت در هفته طول عمر انسان را ۶سال بیشتر می کند. بررسی های محققان نشان می دهد دویدن آهسته یا متوسط به مدت یک یا دو ساعت در هفته طول عمر مردان را ۲/۶سال بیشتر و عمر زنان را ۶/۵سال طولانی تر می کند. محققان می گویند همین میزان دویدن خطر مرگ زودرس را تا ۴۴درصد کاهش می دهد .
توصیه پزشکی برای تغذیه ای که موجب طول عمر می شود
ماهی یک بار کافی نیست. برای طولانی شدن عمرتان باید هر هفته و حتی هفته ای چند بار غذاهای دریایی میل کنید. محققان در بررسی های شان دریافته اند کسانی که امگا۳ زیادی وارد بدن شان می کنند به طور میانگین ۲/۲سال از دیگر افراد بیشتر زندگی می کنند. به نوشته ساینس دیلی، این افراد ۲۷درصد کمتر با خطر مرگ زودرس روبه رو هستند و به احتمال ۳۷درصد کمتر از کسانی که زیاد امگا۳ مصرف نمی کنند، دچار مشکلات قلبی و عروقی می شوند. محققان بر این باورند که امگا۳ سلول های بدن را تقویت می کند، عفونت ها را از بین می برد و با تقویت استخوان ها، کاهش فشارخون و بهبود بخشیدن به ریتم ضربان قلب عمر شما را طولانی می کند .
۱۲ سال عمر بیشتر با توصیه پزشکی ترک این عادت ها
نمی توانید قاطعانه بگویید که تنها با ایجاد یک تغییر در زندگی تان عمر نوح پیدا می کنید و از مرگ فاصله می گیرید. محققان می گویند درست است که همه راه های گفته شده باعث بیشتر شدن عمرتان می شود اما اگر می خواهید سالم، جوان و البته زنده بمانید، باید دور این عادت های مخرب را خط بکشید. به نوشته رویترز، محققان معتقدند اگر سراغ سیگار و نوشیدنی های الکلی نروید، تنبلی و کم تحرکی را کنار بگذارید و رژیم غذایی سالمی را هم انتخاب کنید، ۱۲سال بیشتر عمر می کنید.

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *