درخواست جلسه مشترک خدمات درمانی و داروئی و پزشکی از مدیر امور درمان مس منطقه کرمان

جناب آقای دکترداریوش ضیائـــــی پور
مدیر محتـــــــرم امور درمان مس منطقه‌ کرمان
باســـــــــلام
– احتراماً ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون و تقدیر و تشکر از تلاش های بی دریغ جنابعالی و همکاران محترم در سال‌های اخیر نسبت به توسعه و بهبود کیفیت مراکز درمانی و داروئی در شهرهای مختلف محل سکونت کارکنان صنعت مس ،باستحضار می رساند به منظور آگاهی از آخرین اقدامات پزشکی و درمانی و همچنین موارد خاصی که جامعه پیشکسوتان کتباً ویا حضوراً به کانون منتقل نموده اند .
لذا در جهت حل و فصل و پاسخگوئی به این عزیزان از جنابعالی تقاضا دارد دستور فرمایند جلسه ای مشترک با حضور جنابعالی، پزشک معتمد محترم مس منطقه کرمان ،مدیر محترم امور بازنشستگان و نمایندگان پیشکسوتان مشارک موسسه صندوق بازنشستگی در نیمه دوم فروردین ماه جاری برگزار گردد.
لذا خواهشمند است در صورت موافقت دستور فرمائید ضمن هماهنگی زمان جلسه را تعیین و نتیجه را به کانون بازنشستگان اعلام نمایند .

کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

توضیحات :
۱-عین این درخواست به مدیریت ، پزشک معتمد دفتر تهران نیز جهت تشکیل جلسه ای مشترک ارسال گردید.
۲-از نمایندگان محترم مجمع، مسئولین محترم دفاتر کانون ،پیشکسوتان محترم که در حوزه محل سکونت خود کمبودها، نارسائیها و یاموارد خاص در زمینه مسائل درمانی و بهداشتی دارند تقاضا دارد مراتب را کتباً به دفتر نمایندگی کانون محل سکونت خود و یا مستقیماً به کانون مرکزی کرمان  اعلام نمایند تا در جلسه مذکور مطرح و اتخاذ تصمیم گردد.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

2 نظر برای “درخواست جلسه مشترک خدمات درمانی و داروئی و پزشکی از مدیر امور درمان مس منطقه کرمان

  1. سلام ضمن عرض تبریک سال نو به شما همکارانتان و آرزوی توفیق روز افزون وتشکر از پیگیریهایتان خواهشمند است درمورد تقاضا های پرسنل بازنشسته در خراسان رضوی که نامه را خدمت شما ارسال نمودم
    هم اقدامی صورت پذیرد با تشکر مجدد توفیق روز افزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *