دعوت از مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جمع پیشکسوتان

هیات مدیره کانون طی نامه ای از مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران درخواست حضور ایشان در جمع پیشکسوتان صنعت مس شدند در این نامه امده است:
ضمن ارزوی سلامتی و توفیقات روز افزون وتشکراز حسن نیت جنابعالی به جامعه پیشکسوتان صنعت مس باستحضار می رساند مجمع نمایندگان کانون مستقر در شعبات ان، باتفاق خواستار دیدار وحضور جنابعالی در جمع پیشکسوتان می باشند(تصویرپیوست)،بدینوسیله ازجنابعالی دعوت بعمل می اید در فرصتی مناسب در جمع بازنشستگان حضور یافته تا از نزدیک ضمن ملاقات ودیدار حضوری از دیدگاه ها واقدامات موثر جنابعالی در خصوص جامعه پیشکسوتان اگاه گردند.
رجاء واثق دارد جنابعالی اشتیاق حضور در جمع پیشکسوتان وهمکاران گذشته را دارید لیکن با توجه به مشغله زیاد ،در صورت عدم امکان حضور جنابعالی در این مقطع، با توجه به اهمیت موضوع انتظار دارد نماینده تام الاختیار جنابعالی در این جلسه حضور یابند.
خواهشمند است زمان جلسه را تعیین ونتیجه را به کانون بازنشستگان اعلام تا به جامعه بازنشستگان منعکس گردد.

۴.۳/۵ - (۱۰۲ امتیاز)

3 نظر برای “دعوت از مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جمع پیشکسوتان

  1. دوست هم بازنشسته گرامی در صورت دسترسی به دوستان مسئول در برنامه کامپیوتری فیش مستمری بازنشستگان لطفا بفرمایید ماه دوم سال که اردیبهشت میباشد بدون “ر” و بصورت “ادیبهشت” نوشه شده. لطفا خودتان اردیبهشت را در لیست ماهها مشاهده فرمایید . متشکرم.

  2. چون منتظر پولم دایم سر میزنم به سایت . چون از آن دلسرد میشم اجبارا توجهم به سایر نکات معطوف میگردد. و آن اینکه ما بازنشستگان حقوق دریافت نمیکنیم بلکه مستمری بگیر هستیم واین نکته در متن اطلاعیه مستمری هم آمده . لذا شایسته است نسبت به تغییر کلمه حقوق به مستمری اقدام نمایند. از ان بهتر اینکه به موقع به وعده ها عمل گردد که ما پول داشته باشیم که به زندگی به پردازیم والا وقت اضافه میاریم و میگردیم و از این سوتی ها گیر میاریم. البته قدر زحمات عزیزان سخت کوش کانون را میدانیم و مراتب سپاس خود را اعلام مینماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *