اخرین اخبار مربوط به پیگیری مطالبات بازنشستگان

به اطلاع بازنشستگان محترم می رساند نظر باینکه اکثر درخواست‌های مطالباتی و حقوقی شما بزرگواران از طریق کانون پیگیری و اقدامات اداری آن به سرانجام رسیده است .
لذا مقرر گردید که در جلسات هیئت مدیره شرکت مس (هیئت امنای صندوق) مطرح و اتخاذ تصمیم گردد در همین ارتباط با توجه به اهمیت موضوع و اولویت خواسته ها قرار بود که در جلسه یکشنبه گذشته موضوع تبصره ۱ ماده ۹۸ آیین نامه استخدامی مصوب سال ۷۸ و الحاق آن به آئین نامه جدید شرکت مس مصوبه سال ۹۰ در دستور کار هیات مدیره شرکت مس قرار گرفته تا پس از تصویب و قبل از آگهی مجمع عمومی سالانه شرکت مس در دستور کار قرار گیرد. لیکن بهر دلیل موضوع در جلسه  گذشته مطرح نشده و بر حسب اطلاع مقرر گردیده که این موضوع و دیگر خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان در جلسه بعدی مطرح و اتخاذ تصمیم گردد .
ضمن تقدیر و تشکر از سعه صدر پیشکسوتان محترم، بدینوسیله از مسئولین محترم تقاضا دارد که در اولین جلسه مسائل بازنشستگان مورد رسیدگی قرار گیرد و بیش از این انتظار شایسته آنان نمی باشد .
ضمناً با توجه به پیگیری های بعمل آمده در خصوص اعطای امتیازات تخصیصی به شاغلین و به تبع آن درخواست کانون عیناً به جامعه پیشکسوتان محترم با توجه به دستور مساعد مدیر عامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران و ارجاع مکاتبات به معاونین ایشان، اظهار نمودند که نیاز به اخذ مجوز هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران را دارد که قرار است در اولین جلسه مطرح و تصمیم‌گیری شود .
لازم به ذکر است علیرغم وقفه در انجام امور مطالباتی و حقوقی شما بزرگواران و انتظار طولانی مدت در تحقق و پاسخگویی از سوی مسئولین محترم شرکت ملی صنایع مس ایران، باطلاع می‌رساند کانون بازنشستگان بدون توقف و مجدانه پیگیر تحقق مطالبات قانونی وخواسته های بحق جامعه پیشکسوتان محترم خواهد بود و در این راه لحظه ای درنگ نخواهد نمود .
ضمناً طبق هماهنگی‌ بعمل آمده با مدیر عامل محترم موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس هرگونه اتخاذ تصمیم مسئولین محترم در ارتباط با حقوق بازنشستگان بلافاصله بطریق مقتضی باطلاع خواهد رسید .

 

کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

۳.۴/۵ - (۲۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *