جلسه هیئت مدیره کانون بازنشستگان با مدیر و معانت پشتیبانی مجتمع مس شهربابک

با سلام خدمت پیشکسوتان عزیز؛

روز چهارشنبه مورخ ۱۶/ ۹/ ۱۴۰۱ ساعت ۱۱ صبح ،جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره  ٬ بازرس و دبیر کانون بازنشستگان و مسئول کانون شهربابک با مدیر و معاونت محترم پشتیبانی مجتمع مس شهربابک آقایان مهندس محمودی و مهندس بهفر  در محل دفتر مدیر مجتمع در ذوب خاتون آباد برگزار شد.

ابتدا جناب مهندس محمودی ضمن خوش امد گویی به حضار اظهار نمودند در جهت رفع مشکلات بازنشستگان محترم از هیچ‌گونه همکاری دریغ نخواهیم نمود.

سپس:مهندس زارع رئیس هیئت مدیره کانون مراسم معارفه را بعمل آورد و در مورد روند و پیگیری لغو مصوبه شورایعالی رفاه ٬ و امور شدن صندوق بازنشستگی مطالبی به سمع و نظر حضار رسانید و هر کدام از اعضا ی هیئت مدیره در مورد مشکلات فرا روی بازنشستگان علی الخصوص مشکلات بازنشستگان شهربابک مطالبی ارائه نمودند .

– در مورد خرید دستگاه چاپ دفترچه های بیمه، جناب مهندس بهفر فرمودند پیرو نامه نگاری بعمل آمده از طرف کانون مرکزی وپیگیری بازرس و مسئول کانون شهربابک، دستگاهی مدرن در حال خریداری است و در چند روز آینده در کانون شهربابک جهت صدور دفترچه درمان نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

– در مورد بکار گیری فرزندان بازنشستگان ؛جناب مهندس محمودی اظهار نمودند این مسئله قابل مذاکره و قابل حل است ٬ رایزنی خواهیم نمود ونتیجه را به کانون اعلام خواهیم کرد.

-در مورد استخدام  فرزندان ایثار گران مقرر گرید لیست ایثار گران جمع آوری و از طریق مسئولین مربوطه (جنابان گروهی و فاضلی)پیگیری و مشکل مرتفع گردد.

– در مورد در نظر گرفتن سهمیه بکار گیری فرزندان ‌پرسنل حادثه دیده در محیط کار (جانبازان صنعتی) :

مقرر گردید این مورد در کمیته عالی منابع انسانی شرکت مس مطرح وتصمیم گیری بعمل آید.

– در مورد انجام معاینات چکاپ پرسنل و بازنشستگان :

فرمودند ٬ این امر در مورد شاغلین شروع شده و حال انجام است و قرار شد در مورد بازنشستگان نیز با اعزام گروهی با اتوبوس به کرمان انجام گردد.

– در مورد اختصاص یک ساختمان جهت راه اندازی دفتر پیشخوان درمان جهت جلوگیری از اتلاف وقت ٬ رسیدگی و رفع نواقص پرونده ها و نسخ پزشکی در شهربابک و تسریع در پرداخت هزینه های درمان :

اظهار نمودند در حال پیگیری است و دوستان کانون با هماهنگی با جناب دکتر شعبانی پیگیری لازم بعمل آورند.

– در مورد مسائل آموزشی ( کلاسهای زبان و کامپیوتر و…..) و  سیمنارهای خانوادگی (کلاسهای حال خوب )و مسائل رفاهی دستورات لازم را صادر فرمودند.

– در مورد گردهمایی بازنشستگان و خانواده آنها بطور سالانه و دیدار با یکدیگر مقرر گردید بازرس محترم جناب نبیان پیگیر موضوع باشند و این مهم در مکانی در خور و شان بازنشستگان شهربابک صورت پذیرد. 

در سایر موارد :

همکاری مجتمع شهربابک  با کانون ( سرویس مورد نیاز٬ همکاری پست اداری٬ مرمت و تجهیز ساختمان کانون در خور و شان پیشکسوتان) دستورات لازم را صادر نمودند.

و مقرر گردید کلیه موارد مطروحه از طریق جناب مهندس بهفر پیگیری گردد که جناب بهفر کما فی السابق  قول همه گونه همکاری را دادند .

در پایان هیئت مدیره کانون ضمن تشکر و یژه از مهندس محمودی و جناب بهفر که علیرغم مشغله کاری ، با سعه صدر ٬ حوصله و متانت وقت گذاشتند و بدقت به مشکلات و مطالبات بجا مانده  چندین ساله بازنشستگان شهربابک 

گوش فرا داده و جهت رفع آنها ارائه طریق نمودند قدردانی بعمل آوردند.

جلسه در ساعت ۱۳ به پایان رسید.

کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *