جلسه پیگیری مطالبات و پرسش و پاسخ با حضور مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس

                                           

 در روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۵راس ساعت ۱۰ صبح جلسه ای با حضور مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران و جمعی از اعضای مجمع نمایندگان کانون در محل دفتر نمایندگی کانون رفسنجان برگزار شد. در این جلسه ابتدا مطالبات و درخواست های جامعه بازنشستگان که قبلاً مکاتبات آن صورت گرفته بود از جمله آخرین اطلاعات از امورشدن صندوق، وضعیت شرکتهای تحت پوشش و یا سهامی صندوق ،خدمات رفاهی و درمانی اشتغال فرزندان بازنشسته مطرح و ذیلاً بطور اجمال اطلاعات ارائه شده توسط ایشان را به آگاهی می رساند:

۱- در مورد امور شدن آقای مهندس حسنی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی اظهار نمودند که بنا به دستور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران قرار است فرم تعهد ضمانت بازنگری شده در اوایل هفته آینده به صندوق ارسال گردد ،بدیهی است بلافاصله بعد از وصول اقدامات بعدی از سوی صندوق بازنشستگی با همکاری و همیاری کانون بازنشستگان انجام خواهد شد.

۲-در خصوص شرکت‌های تحت پوشش اظهارداشتند که اقدامات بسیار موثری در جهت تعیین تکلیف شرکت‌های زیانده و تقویت شرکت‌های سوده در برنامه کاری از بدو مدیریت ایشان در دستور کار قرار دارد که تاکنون بعضاً انجام شده و مابقی نیز مطابق برنامه صورت می‌گیرد.

۳- یکی از خواسته های بسیاری از بازنشستگان از چند سال گذشته مکاتبات ،مذاکرات و جلسات صورت گرفته توسط کانون بازنشستگان مشکل فرزندان ذکور خارج شده از تحت تکفل وبیکارآنان بوده که ایشان اعلام نمودند خوشبختانه با بیمه البرز به توافق نهائی رسیده تا این دسته از افراد بیکار تحت حمایت بیمه قرار گیرند و بنحوی برنامه‌ریزی شده که تا زمان بیکار بودن در صورت ازدواج همسروفرزندان آنان نیز مشمول خدمات بیمه شوند، دستورالعمل و زمان استفاده از خدمات بیمه‌ای متعاقباً از طریق صندوق و کانون بازنشستگان به آگاهی خواهد رسید.

۴- یکی دیگر از مشکلات مطرح شده موضوع بیکاری فرزندان بازنشستگان بود ایشان سهمیه خاص فرزندان بازنشسته درآزمون‌های شرکت مس و جذب نیروهای مورد نیاز شرکت های تحت پوشش و اقماری را با اولویت ویژه و خاص آنان مطرح نمودند و درهمین راستا مقرر گردید که جلسه ای با مدیر عامل شرکت جهان فولاد سیرجان برگزار گردد و خواهان جذب فرزندان بازنشسته به تناسب  سهام صندوق گردد.

۵-عدم خدمات رفاهی و گسترشی خدمات بمانند شرکت های بزرگ از جمله نفت از دیگر موارد مطرح شده بود که ایشان در پاسخ عقد قرارداد با هتل هایی در شهر مقدس مشهد و جزیره کیش نهایی شده و در شهر یزد نیز در برنامه کاری داریم که با توجه به شهر پزشکی و درمانی می باشد با یک باب هتل و یا تأمین چند سوئیت مناسب مشکل بازنشستگان را در اسکان واقامت موقت براورده نمائیم ودراینده نیز این مراکز را توسعه خواهیم داد. در همین زمینه برنامه‌ ریزی صورت گرفته تا ماهانه حداقل ۱۵ خانواده با هزینه صندوق بازنشستگی به مسافرت های سیاحتی و زیارتی اعزام گردند اولویت ‌بندی را بر اساس قرعه کشی آنلاین و زنده بین کلیه بازنشستگان انجام خواهد شد تا حقی از کسی ضایع نگردد. ۶-اعطای وام از طریق شرکت ملی صنایع مس ایران به بازنشستگان قرار است قبل از عید مطابق ضوابط و شرایطی که متعاقباً اعلام خواهد شد پرداخت وام صورت گیرد.

۷- در مورد هدیه شب یلدا ایشان ۵۰ % افزایش نسبت به سال قبل را پیشنهاد نمودند که مورد موافقت حاضرین قرار نگرفت و مقرر گردید در جلسه هیئت مدیره هفته پیش رو حداقل با ۱۰۰ % افزایش مصوب گردد. در پایان نمایندگان کانون ازایشان بابت اقدامات صورت گرفته قدردانی وتشکرنموده و خواستار تحقق مطالبات در دست اقدام در کمترین زمان ممکن شدند.

 این جلسه ساعت ۱۲:۳۰ پایان یافت.

                                          کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

۳.۶/۵ - (۵ امتیاز)

یک نظر “جلسه پیگیری مطالبات و پرسش و پاسخ با حضور مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس

  1. با آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران شاغل وبازنشسته و مدیریت صندوق بازنشستگی ‌مدیر عامل شرکت ملی مس از درگاه یزدان پاک موفقیت همه عزیزان را خواستارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *