گزارش شماره ۸ عملکرد کارگروه رفع مشکلات اساسنامه صندوق

                                                بنام خدا

جلسه کارگروه در تاریخ شنبه ۲۸ آبان ماه بصورت ویدئو کنفرانس و حضوری با مرکزیت دفتر مدیریت عامل صندوق بازنشستگی مس در تهران تشکیل گردید.

در این جلسه اعضای کارگروه اقدامات انجام شده طی دوهفته گذشته، پیشرفتهای حاصله و شرایط فعلی و سناریوهای محتمل را مورد بحث و بررسی قراردادند.

در این جلسه آقای سلطانی مشاور حقوقی صندوق ابراز داشتند علیرغم  منقضی شدن مهلت قانونی ، وزارت رفاه هنوز لایحه دفاعی خود را به دیوان عدالت اداری ارائه نکرده  و لایحه بعدی ما تا دوشنبه به دیوان تقدیم خواهد شد.

ایشان همچنین از پیگیریهای برخی افراد از دفتر شعبه دیوان و ایجاد مزاحمت برای وکلای پرونده و سوال پیچ کردن آنها شکایت داشته و بشدت از این عدم هماهنگی وبی اعتمادی ها ، باور کردن شایعات بی اساس و به گفته خودشان قهرمان بازیها و اظهار فضلها ابراز نارضایتی نموده و بر تاثیر منفی این جوسازیها و تندرویها بر پرونده تاکید داشتند.

 سایر اعضای کارگروه نیز سیر پرونده در دو مسیر جداگانه هیئت دولت و مجلس را تشریح نمودند و هریک جلسات ، مذاکرات و مکاتباتی را که طی دوهفته گذشته با مقامات ذیربط دولت و نمایندگان و مسئولین اجرایی نهادهای ذیربط  مجلس  و دولت داشتند و نتایج حاصله را به سایر اعضا گزارش دادند.

همچنین موضوع طومار در حال امضاء توسط مشارکین محترم نیز مطرح شد که همه اعضای کارگروه از آن استقبال و تشکر نموده و بر لزوم جمع آوری حداکثر امضاهای ممکن تاکید و سفارش نمودند.

در پایان اقدامات لازم بعدی برای پیشبرد کار تا جلسه بعدی مورد تاکید قرار گرفت و اعضای ذیربط در کارگروه برای انجام و پیگیری موارد مذکور داوطلب و یا موظف گردیدند. 

 با عرض پوزش و علیرغم درک نگرانیهای همکاران ، جهت رعایت برخی موارد ، گزارش با تاخیر حساب شده و طبق معمول بدون ذکر جزئیات ارائه میگردد.والسلام

کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *