اطلاعیـــــه

بدینوسیله برای چندمین مرتبه به اطلاع شما عزیزان و بزرگواران میرساند ، هر گونه مشکلی در رابطه با بهداشت و درمان(مراکز طرف قرارداد و پرداخت هزینه ها پزشکی ) و همچنین در مورد مشکلاتی که با بانک رسالت (کسر اقساط اضافی و عدم اعتبار سنجی موجودی شخصی و….) دارید لطفا کتبا به دفاتر کانون منعکس تا برحسب وظیفه پیگیری لازم بعمل آید.                                                                                 

    کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

تمدید ثبت نام بیمه تکمیلی

بازنشستگان گرامی مهلت ثبت نام بیمه درمان تکمیلی فرزندان بازنشسته تمدید گردید. از قلم افتادگان می‌توانند صرفا در تاریخ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ضمن مراجعه به سایت www.bimmes .ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شایان ذکر است مهلت فوق به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

اطلاعیــــه بیمه تکمیلی فرزندان بازنشسته

بازنشسته گرامی 

در پی سنوات گذشته جهت ثبت نام بیمه تکمیل درمان فرزندان خود می توانید تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ به سایت www.bimmes.ir مراجعه فرمایید.

توجه فرمایید: این بیمه نامه یک بیمه کاملا اختیاری است، حق بیمه از حقوق کسر می گردد، حق بیمه به ازای هر نفر در هر ماه مبلغ۶۵۰۰۰۰ تومان می باشد، امکان حذف و اضافه در طی قرارداد وجود نخواهد داشت، تاریخ شروع بیمه نامه از ابتدای اسفند بمدت یکسال می باشد. برای ثبت نام ازمنوی تکمیل درمان فرزندان بازنشسته استفاده کنید، در قسمت شخص اصلی نام و مشخصات شخص اصلی را وارد نمایید، برای هر کدام از فرزندان در یک صفحه جدا ثبت نام انجام دهید، شخص بازنشسته دارای بیمه نخواهد بود و فقط (فرزندان) و افراد زیر مجموعه (فرزندان) تحت پوشش خواهند بود، شماره شبا فرزند در قسمت اصلی وارد شود، برای اطلاعات بیشتر با شماره 

 تماس بگیرید۸۸۷۱۰۹۱۲، یا با ارسال کلمه تکمیل درمان به واتس آپ یا ایتا شماره ۰۹۲۰۸۸۷۴۵۷۴ راهنمای ثبت نام برای شما ارسال می گردد. در ضمن همکاران ما قبل از صدور بیمه نامه جهت صحت اطلاعات با شما تماس خواهند گرفت، ما در کنار هم تلاش میکنیم تا جامعه بهتری را بسازیم.

روابط عمومی امور بازنشستگان با همکاری کارگزاری رسمی مستقیم برخط آتیه اندیشان دامون متعلق به مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

اطلاعیه

                                                                                                  

با عرض سلام و تبریک ایام با سعادت ماه رجب، همانگونه که پیشکسوتان محترم استحضار دارند، امروز مبلغ ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۵۰ ریال به عنوان پاداش مدیریت و مبلغ    ۰۰۰/ ۰۰۰۰ / ۲۰ ریال به مناسبت گرامیداشت سالروز تولد شما عزیزان،

 بهمراه حقوق دیماه  واریز گردید.بدینوسیله کانون بازنشستگان صنایع مس ایران،مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت این رویکرد مثبت و قدم اول در اکرام بازنشستگان با پرداخت هدیه تولدی معادل حدود هفت برابر شاغلین را ازمدیران محترم عامل شرکت ملی صنایع مس ایران جناب دکتر خرمی شاد و صندوق بازنشستگی صنایع مس جناب دکتر علیخانی ،ابراز داشته و امید داریم ضمن نهادینه شدن و استمرار این پرداختها در سالهای آتی ، شاهد قدمهای بلند و استوار بعدی جهت افزایش درخور و شایسته حقوق و مستمری بازنشستگان باشیم.   

کانون بازنشستگان صنایع مس ایران                                                                       

اطلاعیه

بازنشسته گرامی، با سلام و احترام
ضمن عرض تبریک ایام با سعادت رجب المرجب، به اطلاع می رساند مبلغ ۵۰ میلیون ریال به عنوان پاداش مدیریت، همچنین مبلغ ۲۰ میلیون ریال به مناسبت گرامیداشت سالروز تولدتان به حساب شما واریز شد.
سلامتی، تندرستی و شادکامی شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

تمدید مدت نمایشگاه کتاب سرچشمه

با توجه به درخواست های جمع پرشماری از کارکنان و بازنشستگان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان،چهاردهمین نمایشگاه کتاب مس سرچشمه به مدت ۳ روز تا پنج شنبه ۲۸ دی ماه تمدید شد.

روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

آگهی تکمیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی شرکت های پیمانکاری دوره ای و شرکت های پروژه ای مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان و مس شهربابک(فاز اول)- تمدید ثبت نام

لینک ثبت نام:

http://www.karazmoon.com/azmun/Completion-of-the-database-of-Ofoq-Kerman-Copper-Industries-Company-(to-provide-services-to-contractors-and-projects-of-Sarchesheme-copper-complexes-in-Rafsanjan-and-Shahrbabak-copper)

تمدید ثبت نام: داوطلبین گرامی مهلت ثبت نام آگهی تا تاریخ  ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ روز  چهارشنبه ساعت ۱۶ تمدید شده است.

اطلاعیه

بدینوسیله باطلاع پیشکسوتان عزیز می رساند از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۵ می توانند در مورد مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان دارند با تلفن گویای: ۰۳۴۳۴۳۰۵۹۰۰ تماس حاصل نمایند.

کانون بازنشستگان صنایع مس ایران