اعلام اعتراض جامعه پیشکسوتان به نحوه ی پرداخت مستمری

دبیر کانون بازنشستگان در نامه ای خطاب به مدیر عامل محترم موسسه صندوق بازنشستگی، اعتراض بحق جامعه پیشکسوتان در خصوص ناهماهنگی های بعمل امده در نحوه واریز مستمری انان را اعلام واز ایشان تقاضای رسیدگی جدی به این معضل بوجود امده شدند، در این نامه امده است:
جناب آقای مهندس سید حجت اله موسوی
مدیر عامل محترم موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران
باســــــــلام
-احتراماً خاطر عالیرا مستحضر می دارد علیرغم تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترم در پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان و وظیفه بگیران ، متاسفانه در ماههای اخیر ناهماهنگی‌ها وتاخیرات بوجود آمده در بانک های (تجارت و ملی ) موجب اعتراض بحق جامعه پیشکسوتان شده است .لذا خواهشمند است دستور فرمائید موضوع مورد رسیدگی جدی قرار گرفته و خدای ناکرده عامــل یا عوامــلی که باعث به وجود آوردن این جـــو متشنـــج شده ( اعم از حقیقی یا حقوقی ) شناسایی و مورد مواخذه قرار گیرند. چونکه امروزه با توجه به تکنولوژیهای مدرن انجام امور مالی و نقل و انتقال وجوه پرداختی ها در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و کمتر کسی می‌تواند باور نماید که در روزهای پایان هر ماه همه این تکنولوژی ها دچار مشکلات و نواقص فنی شود . ضمن اعلام اعتراض اعضای محترم مجمع نمایندگان و هیات مدیره محترم کانون انتظار دارد دستور فرمائید در اسرع وقت نسبت به رفع این معضل موجود چاره اندیشی گردد .
قبلا از لطف و دستور مساعدیکه در این زمینه صادر خواهید فرمود سپاسگزار است .

هوشنگ بنی اسدی – دبیر کانون

امتیاز شما

3 نظر برای “اعلام اعتراض جامعه پیشکسوتان به نحوه ی پرداخت مستمری

  1. باسلام وتشکراززحمات از جناب آقای بنی اسدی لازم است از تمام نماینده های محترم باجدیت تمام پیگیر قضیه شوند وگرنه پشت گوش نیفته واقدامی نمیشود ممکن کوتاه مدت بصورت مسکن در عمل کند ولی فایده ندارد باید اقدام مقتضی صورت گیرد ملتی که از اول ماه نسیه خرید میکنند سرموعود باید پول مغازه دارها بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *