درخواست پاداش راه اندازی پروژه ها به جامعه پیشکسوتان صنعت مس

کانون بازنشستگان در نامه ای به مدیر عامل محترم موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس خواستار اعطای پاداش راه اندازی پروژه ها بمانند شاغلین شدند عین درخواست بشرح ذیل آمده است:
همانگونه که استحضار دارید به لطف پروردگار و همت مدیریت و کارکنان مس سرچشمه اخیراً پروژه‌هایی که از سالیان قبل عملیات اجرایی آنها در دست ساخت و نصب دستگاه های مربوطه بوده راه اندازی شده است .
کانون بازنشستگان صنایع مس ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به سازندگان این پروژه ها و امید به راه اندازی کامل پروژه های در دست اقدام در جهت افزایش تولید و اشتغال جوانان ، نظر به اینکه به همین مناسبت مبلغی از محل پاداش راندمان تولید به کارکنان شاغل پرداخت گردیده ، لذا خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمائید تا مبلغ مذکور به جامعه پیشکسوتان که سازندگان اصلی صنعت مس و بسیاری از آنان در راه اندازی پروژه های اخیر نیز نقش بسزایی داشته اند اعطاء گردد.

کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

پاسخ اقای مهندس موسوی مدیر عامل محترم موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس در حاشیه درخواست پاداش راه اندازی پروژه ها به جامعه پیشکسوتان:

باسلام:لطفا این نامه را به عنوان مدیر عامل شرکت مس تهیه وارسال نمائید نه صندوق.

سید حجت اله موسوی

۴/۵ - (۴ امتیاز)

3 نظر برای “درخواست پاداش راه اندازی پروژه ها به جامعه پیشکسوتان صنعت مس

  1. سلام به همه دوستان وزحمت کشان ومدافعان حقوق پیش کوتاه صنعت مس. ۲۲ بهمن ۵۶ استخدام شرکت مس شدم با حقوق ماهیانه ۲۸۰۰ تومان. درفصل زمستان با سرمای ۲۰ درجه زیر صفر وبا یک متر برف گاهی اوقات راه بسته میشد از شهرک تا کارخانه تغلیظ پیاده میرفتیم تا انجام وظیفه نمائیم. اون موقع نه پاداشی بود ونه تشویقی .ازاینکه کانون تلاش می کند تا به حقوق پیش کسوتان توجه داشته باشند سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *