دیدار مدیر عامل،مدیران ونمایندگان با بازنشستگان صنعت مس ساکن استان فارس

در روز چهارشنبه مورخ۹۶/۱۰/۶ راس ساعت ۹ صبح ،مدیرعامل و مدیران محترم موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران، نمایندگان جامعه پیشکسوتان  با بازنشستگان صنعت مس ساکن استان فارس دیداری صورت گرفت .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این دیدار ابتدا آقای هوشنگ بنی اسدی دبیر کانون بازنشستگان از حاضرین در جلسه مخصوصاً بازنشستگان محترم که از شهرستان‌های مجاور شیراز در جمع شرف حضور داشتند  وهمچنین از مدیر عامل محترم موسسه صندوق بازنشستگی که علیرغم مشغله و درگیری های شغلی زیاد به درخواست بازنشستگان توجه خاص مبذول فرمودندتقدیرو تشکر نمودند .

اقای بنی اسدی در ادامه ضمن تشریح هدف از تشکیل جلسه که در پی درخواست جامعه پیشکسوتان استان فارس صورت گرفته ،مسائل و مشکلات خاص و منطقه‌ای بازنشستگان از قبیل(مقر و پایگاهی به عنوان دفتر نمایندگی کانون در شهر شیراز جهت رتق و فتق مسائل و مشکلات اداری و سروسامان دادن به وضعیت سهمیه توزیع برنج روغن، توسعه مراکز درمانی و داروئی، ایجاد حداقل امکانات رفاهی از جمله انعقاد قرارداد با یک باشگاه ورزشی جهت استفاده از استخر شنا و همچنین اشاره به گوشه ای ازاقدامات انجام شده و در دست اقدام مسائل اداری و حقوقی بازنشستگان را بیان نمودند .

ایشان همچنین تاکید بر آن داشتند که امروزه بحران صندوقهای بازنشستگی در کشور را برابر با بحران کمبود آب می دانند و چنانچه مسئولین محترم هوشیارانه و مدبرانه عمل ننمایند چه بسا صندوق بازنشستگی صنایع مس نیز بمانند صندوق شرکت ملی فولاد ایران حالت بلاتکلیفی به خود گیرد و آن زمان دیگر خیلی دیر است ،لذا به نمایندگی از جامعه پیشکسوتان صنایع مس از کلیه تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان درخواست می نماید که تمام هم وغم خود را صرف الحاق موسسه صندوق بازنشستگی به شاکله اصلی  شرکت ملی صنایع مس ایران و تقویت  صندوق بازنشستگی  در جهت تامین اتیه بازنشستگان معطوف نمایند .

ایشان همچنین از تلاش های بی وقفه و اقدامات بنیادین جناب مهندس موسوی مدیر عامل محترم موسسه صندوق بازنشستگی در یک سال گذشته قدردانی و انتظارات بازنشستگان از ایشان را که از بطن جامعه بازنشستگان صنایع مس می باشند تاکید نمودند .

 سپس آقای مهندس موسوی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران نیز ضمن ابراز خرسندی ازاینکه در جمع یاران و همکاران قدیمی در این نقطه از مملکت حضور دارند مقدمتاً گزارشی از  وضعیت صندوق بازنشستگی صنایع مس در زمینه اقتصادی و بنگاهداری را با مثال های روشن و ارائه اعداد و ارقام سود و زیان دهی برخی از شرکت‌ها را مطرح و اظهار نمودند از شواهد و قرائن چنین برمی‌آید که متاسفانه صندوق بازنشستگی در زمینه بنگاه‌داری موفق عمل ننموده ولذا با توجه به وجود دارایی های بالقوه و موجود نسبت به سر و سامان دادن و مستند نمودن آنان اقداماتی جدی صورت نگرفته لیکن از بدو ورود با ایجاد یک تیم متخصص ماموریت داده شده که کلیه دارایی ها، اموال ،املاک را شناسایی و نسبت به اسناد مثبته آنان اقدام گردد که در حال حاضر اکثریت اموال و املاک موسسه صندوق بازنشستگی اقدامات قانونی انجام و یا در آینده نزدیک قطعی خواهد شد .

آقای مهندس موسوی در ارتباط با رفع دغدغه خاطر جامعه بازنشستگان اقداماتی که در ارتباط با الحاق تبصره ۱ ماده ۹۸ ایین نامه استخدامی شرکت به اساسنامه مصوب سال ۱۳۹۰ به عمل آورده‌اند را با برشمردن طی مسیر اداری و قانونی آن مطرح نمودند و از توجه و همکاری های آقای مهندس مرادعلیزاده مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این رابطه تشکر و قدردانی نمودند .

مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی در ادامه ابتدا به سوالات مطرح شده توسط دبیر کانون بازنشستگان پاسخ دادند و سپس ساعتی نیز به پرسش و پاسخ بازنشستگان باسعه صدر و حوصله توجه نمودند .

ایشان با توجه به درخواست بازنشستگان و وظیفه بگیران ساکن استان فارس در خصوص ایجاد مکانی جهت دفتر نمایندگی کانون قول هرگونه همکاری را دادند و هیئت مدیره کانون بازنشستگان نیز ضمن تشکر از ایشان ،ایجاد و تشکیل مکان وانتخاب فردی جهت دفتر نمایندگی در شیراز را در اولویت قرار دادند.در خصوص توزیع سهمیه برنج و روغن استان فارس  نیز متذکر شدند پس از هماهنگی‌های لازم مشکل را حل و فصل  خواهند نمود .

در مورد توسعه و بهبود کیفیت مراکز درمانی ودارویی نیز مقرر گردید پس از هماهنگی با مسئولین درمان و بهداشت شرکت ملی صنایع مس ایران خواسته‌های بازنشستگان شیراز با توجه به اینکه شهر های گردشگری و در طول سال تعداد زیادی از شاغلین و بازنشستگان سراسر کشور نیز در این شهر سکنی موقت دارند را محقق نمایند .

در مورد انعقاد قرارداد با یک مجموعه ورزشی استخر شنا نیز مقرر گردید در اولین فرصت با مسئولین ورزشی مذاکره و مکاتبه و تا حصول نتیجه پیگیری بعمل اید. در جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیئت مدیره کانون نیز در طرح سوالات مربوط به کانون پاسخ لازم را ارائه نمودند واز مدیر عامل موسسه صندوق بازنشستگی خواستار محقق شدن خواسته های بازنشستگان وهرگونه همکاری وهمیاری شدند.

این جلسه راس ساعت ۱۲ ظهر با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص)پایان یافت.

ضمناً در پایان جلسه با نظر و پیشنهاد حاضرین در جلسه مکانی جهت دفتر نمایندگی و فردی بعنوان مسئول با تائید دبیر وهیات مدیره کانون معرفی گردید .هیات مدیره کانون ضمن بازدید از مکان و تایید آن به زودی مسئول نمایندگی و آدرس دقیق مکان مورد نظررا به اطلاع ساکنین محترم استان فارس خواهد رسید .

کانون بازنشستگان صنایع مس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *