اطلاعیـــــــــــه

به اطلاع بازنشستگان محترم می رساند بر اساس برنامه‌ریزی قبلی در روز پنجشنبه مورخه۹۷/۲/۶ جلسه (۵ ساعته) پیرامون موارد و مسائل و مشکلات بازنشستگان با حضور جناب آقای مهندس محمدی عضو محترم هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و نماینده صندوق بازنشستگی اعضای محترم هیات مدیره و چند نفر از نمایندگان محترم در دفتر موسسه صندوق بازنشستگی کرمان برگزار گردید. در این جلسه ابتدا مسائل و مشکلات بر اساس اولویت بندی به شرح ذیل مطرح گردید .
۱_اولویت ویژه و اضطراری موضوع الحاق تبصره ۱ ماده ۹۸آیین نامه به اساسنامه شرکت ملی صنایع مس ایران.
۲_طرح مسائل و مطالبات و درخواست های قانونی بازنشستگان با ارائه مدارک و مستندات و توضیحات کافی در خصوص چگونگی روند اجرائی و اقدامات انجام شده تاکنون که بیش از ۳ساعت از وقت ایشان طرح و رسیدگی به سبقه مکاتباتی کانون بامقامات مسئول شرکت داشت ودر این ارتباط فی المجلس با مدیران محترم منابع انسانی ،امور بازنشستگان و تشکیلات نیز به طور جداگانه پیرامون برخی از مطالبات تلفنی سوالاتی جهت تکمیل و چگونگی روند اجرایی آن مطرح و مدیران محترم نیز پاسخگو شدند .
۳_درخواست موکد کانون بر این شد که یک مرتبه و برای همیشه هیئت مدیره محترم شرکت ملی صنایع مس ایران طی مصوبه‌ای مشخص نماید هر آنچه را که بابت مزایای غیر مستمر و موردی به شاغلین اعطاء می گردد عیناً به جامعه پیشکسوتان نیز تسری یابد.
در پایان ایشان نیز قول مساعد دادند در خصوص پیگیری تا حصول نتایج آندسته از مطالبات و درخواست هائی که ریشه و مستندات قانونی و خواسته بحق باشد از هیچ تلاشی مضایقه نفرمایند و از طرفی از نمایندگان محترم و جامعه پیشکسوتان معزز نیز درخواست همراهی، همدلی و تعامل با مسئولین و یکدیگر را خواستار شدند که انشاا…در یک فضای مناسب و با آرامش و تلاش مضاعف در تسریع اخذ مجوزات و اجرائی شدن موارد فوق الذکر صورت گیرد.
ضمناً مقرر گردید که در روز دوشنبه۹۷/۲/۱۰ به منظور هماهنگی کامل و استفاده از نقطه نظرات مدیر عامل محترم موسسه صندوق بازنشستگی با حضور ایشان و آقایان پورمحمدی رئیس هیئت مدیره و بنی اسدی دبیر کانون در تهران برگزار گردد تابا جمع بندی نظرات و عنایت به سابقه مطالبات و درخواستها هرچه سریعتر در دستور کار هیئت مدیره محترم شرکت ملی صنایع مس ایران قرار گیرد.
ناگفته نماند ایشان و چند منبع موثق دیگر نیز مطالبی که بر اساس تماس تلفنی آقای پورمحمدی ریاست محترم هیات مدیره و جناب آقای مجدفر دبیر محترم هیات مدیره شرکت مس و آقای مهندس موسوی مدیرعامل محترم موسسه صندوق بازنشستگی درسایت اینترنتی کانون به اطلاع جامعه پیشکسوتان محترم رسانده شد تائید نمودند.
امید است که با تلاش و همت والای ارکان قانونی کانون و حمایت همه جانبه بازنشستگان در یک فضای همدلی و دوستانه توام با مستندات و ادله قانونی هرچه سریعتر از دغدغه‌های پیشکسوتان کاسته شود.

کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

۴.۱/۵ - (۱۰ امتیاز)

2 نظر برای “اطلاعیـــــــــــه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *