جلسه پیگیری مسائل و نارضایتی سهامداران تعاونی مصرف کارکنان مس

در مورخه ۹۷/۱۱/۰۸راس ساعت ۱۰ صبح در محل دفتر مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه جلسه مشترکی با حضور آقایان میر افضلی مدیر روابط عمومی ،ابراهیمی مدیر امور بازنشستگان، فتحی مدیرعامل تعاونی مصرف، سوری ،امینیان سرپرست هماهنگی تعاونی ها، فاتحی رئیس امور اجتماعی ، دبیر و اعضای محترم هیئت مدیره کانون پیرامون مسائل و مشکلات اعضای تعاونی مصرف و نارضایتی سهامداران برگزار گردید
دراین جلسه پس از بحث و بررسی های طولانی موارد ذیل مطرح و تصمیماتی اتخاذ گردید :
۱-بنا به اعلام جناب آقای میرافضلی مدیر محترم روابط عمومی انتخابات هیئت مدیره تعاونی مصرف حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه ۹۸ مطابق ضوابط برگزار خواهد شد.
۲-مقرر گردید که کلیه سهمیه های برنج روغن معوقه تا تاریخ ۹۷/۱۱/۲۸ از طریق تعاونی مصرف تحویل گردد
۳-به منظور تسویه کامل در صورتیکه فرد یا افرادی مبادرت به تحویل برنج وروغن در مهلت مقرر ننمایند حواله های باقیمانده از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.
۴-نظر به اینکه تعدادی از فرزندان بازنشستگان چندین سال است در تعاونی به صورت قراردادی، روزمزد مشغول به کار هستند، اعضای هیئت مدیره کانون مصرًا از مسئولین حاضر در جلسه تقاضا نمودند تا پایان سال جاری نسبت به تعیین تکلیف وانعقاد قرارداد خدمتی و یا رایزنی با مسئولین محترم شرکت جهت کاریابی به سایر واحدها معرفی نمایند.
۵-مقرر گردید که آقای سعداله ابراهیمی عضو هیئت مدیره کانون به عنوان نماینده جامعه پیشکسوتان در کمیته بررسی کیفیت برنج دعوت شوند.
۶- در خصوص یکسان سازی صدور کارت سهمیه برنج و روغن مقرر گردید که آقای مهندس ابراهیمی مدیر امور بازنشستگان طبق برنامه تنظیمی نسبت به صدور کارت دستور مقتضی صادر فرمایند.
۷-افرادی که از سال ۱۳۹۴ به بعد بازنشسته گردیده و کارت توزیع برنج و روغن داشته اند ولی به علت تغییر محل سکونت و عدم فروشگاه تعاونی به مشکل دریافت سهمیه شده اند توافق به عمل آمد که از این دسته از افراد آماری اخذ و در حال حاضر به صورت لیستی و صدور حواله نسبت به تحویل برنج و روغن آنان اقدام شود.
۸-تعاونی مصرف بر حسب صورتجلسه قبلی ۹۳/۴/۴ موظف است نسبت به بارگیری، حمل و تحویل برنج روغن بازنشستگان اقدام نماید و در شهرهایی که فروشگاه تعاونی مصرف وجود ندارد و دفاتر کانون دایر میباشد کانون بازنشستگان نسبت به توزیع آن همکاری لازم بعمل آورد.
۹-علاوه بر موارد فوق، مسئولین شرکت تعاونی مصرف روند مشکلات موجود در تعاونی را از سال ۱۳۸۶ عنوان داشته که حسابرسی بعمل نیامده و این روند باعث مشکلات عدیده ای در فعالیت تعاونی به وجود آورده است.
نداشتن نقدینگی ،بالا بودن هزینه ها، کمبود اجناس در فروشگاه به علت عدم نقدینگی ،بالا بودن هزینه‌های پرسنلی از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.
این جلسه راس ساعت ۱۴:۳۰با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) پایان یافت.

کانون بازنشستگان صنایع مس ایران

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *