ورزش صنعت مس را دریابید

تیترهای حقارت امیز نشریات داخل وخارج از استان کرمان در زمینه ورزش مس سرچشمه وغرورملی تمجید وتعریف تولیدات وطرحهای  توسعه ای مس فرسنگ هابا هم فاصله دارد، سخن در مورد ورزش مس سرچشمه است ،که امروزه متاسفانه بدلایل روشن وواضح از قبیل عدم امکانات وتسهیلات لیگ برتری،عدم استفاده از متخصصین ومربیان مجرب وبا سابقه در کادر فنی،هیات مدیره ودیگر عوامل باعث سرشکستگی ومایه خجلت جامعه صنعت مس ومردم استان شده وفقط افرادی خاص که در نشریات با اسامی مخفف وسوء استفاده مالی از انان نامبرده می شود به قول سرمربی تیم صنعت مس سرچشمه کلاغ را رنگ می نمایند وبجای طوطی به مس فروخته اند!! که این جمله نیز جای بسی تعمق از سر مربی  لیگ برتری دارد!!! سوال اینجاست حال که تیم به چنین روزی افتاده چرا توجهی به نظرات مردم مخصوصاً خانواده صنعت مس که حاصل عمر وجوانی خود را صرف خدمت به صنعت مس نموده وامروز نیاز به تقویت روحیه دارند و یکی از عوامل نشاط وتقویت روحیه قطع به یقین ورزش مخصوصاً ورزش شهر با تعصب مسی بودن انان دارد نمی شود؟!!!

000317151.jpg

  تقاضا می شود هر چه سریعتر تکلیف این تیم  که با اعصاب  وروان مردم ارتباط مستقیم دارد را روشن نموده وضمناًدست اندرکارانی که همه روزه در رسانه ها از انان به عنوان افراد بی کفایت وبی مصرف ودر ضمن سوء استفاده از بیت المال وحقوق حقه دلاور مردان جبهه اقتصادی مملکت را دارند دست انان را از این صحنه ها قطع که موجب خشنودی خداوند ورضایت خاطر مردم خواهد شد.

انتظار دارد این حرف های دلسوزانه را فقط به عنوان یک منتقد خانوادگی مس پذیرا باشید وبه فکر چاره اندیشی حداقل برای سالهای اتی از هم اکنون  برای ادامه یا عدم تیمداری  در دسته یک کشور باشید ،چونکه این ره به ترکستان می رود وبس.تیترهای نشریات با مضامین "سرچشمه بهشت دلالان" ویا بازیکن قالب بکن دکتری بگیر"ازار دهنده ومنبع وماخذ مالی  این داد وستد ها عرق جبین کارکنان با غیرت صنعت مس در جوار کوره های بالای ۱۰۰۰ درجه حرات ذوب و…. است؟ ناگفته نماند تیم های فوتبال صنعت مس کرمان ورفسنجان نیز در خواب زمستانی فرو رفته اند وخدا کند زودتر بهار شود!!!؟ وچنانچه تغییر وتحولات اساسی در ارکان وتفکرات  انسانی تیم ها بوجود نیاید روزگاری سیاه تر از مس سرچشمه خواهند داشت.

 

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *