معارفه مدیر عامل صندوق بازنشستگی مس

 

معارفه مدیر عامل صندوق بازنشستگی مس برگزار شد

images2.jpg

در نشستی با حضور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران ،عبدالرضا داوری به عنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگی مس معرفی شد.

در این نشست که با حضور اعضای هیت مدیره صندوق بازنشستگی،مدیران عامل شرکتهای تحت پوشش صندوق بازنشستگی وجمعی از مسئولین برگزار شد ،سعد محمدی طی سخنانی گفت:هر شرایطی تغییراتی  را پیش می اورد  وامیدواریم با یک نگرش جدید شرایط صندوق را به سمت وسوی اقتصادی تر شدن هدایت کنیم وبا توجه به سرمایه ای که صندوق دارد با یک نگاه نو بتوانیم شرایط بهتری نسبت به گذشته فراهم نمائیم.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بررسی های بعمل امده به این نتیجه رسیدم که یک فرد فنی باید در راس صندوق قرار گیرد ودر پروژه ها وطرحهای جدید بتواند ایده ها وسرمایه های جدیدی را برای مجموعه تعریف نماید. سعد محمدی از زحمات اقای سیف الحسینی مدیر عامل پیشین صندوق بازنشستگی مس قدر دانی کرد.

در این نشست عبدالرضا داوری مدیر عامل صندوق بازنشستگی گفت:صندوق امانتی است از طرف زحمتکشان صنعت مس به دست ما وباید شرایط خوبی برای اینده انها فراهم نمائیم وهمچنین این مجموعه به ثروتی وابسته است که بخش عمده ی آن در استان کرمان است وباید تلاش کنیم این استان از فعالیت های اقتصادی این صندوق بهره مند گردد.

داوری تشکیل اتاق فکر صندوق واستفاده از تجارب پیشکسوتان صنعت مس را از برنامه های خود ذکر  کرد وگفت:ماباید در سطح کلان سه عنصر مالی،پرسنلی وحقوقی را شفاف کنیم وارتقاء بهره وری سرمایه های صندوق نیز یکی از اهداف ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *