نتایج جلسه خدمات درمانی و پزشکی مورخه ۹۷/۲/۳

در روز دوشنبه ۹۷/۲/۳ جلسه مشترک با حضور آقایان دکتر ضیایی پور مدیر امور بهداشت و درمان ،دکترسعدلو پزشک معتمد ودکتر ساردویی پزشک ناظر شرکت و همچنین آقای اسفندیار پور نماینده شرکت حکیم مس،آقای جمالی مدیر امور بازنشستگان باتفاق کارشناسان واحد بررسی هزینه‌های پزشکی آقایان حاج حیدری ،ایران نژاد و محیا پور وهمچنین آقایان دهقان و ابراهیمی و بنی اسدی از سوی کانون بازنشستگان راس ساعت ۱۰ صبح در محل سالن کنفرانس مرکز اموزش سرچشمه پیرامون موارد و مشکلات درمانی برگزار گردید .

در این جلسه ابتدا آقای جمالی مدیر امور بازنشستگان و اعضای هیات مدیره کانون موارد و مسائل و سوالات بازنشستگان پیرامون خدمات درمانی را مشروحاً اعلام داشتند .

آقای جمالی مدیر محترم امور بازنشستگان صراحتاً اعلام نمودند که امروزه پرداخت هزینه‌های درمانی حداکثر یک ماه انجام می شود هزینه دندانپزشکی تا دو ماه پرداخت می‌شود ‌ایشان همچنین خواستار اعلام نرخ عینک ،شیشه جهت اگاهی بازنشستگان و شرایط ان را خواستار شدند . از موضوعات دیگر مشکل امبولانس جهت بیماران صعب العلاج و میت درگذشتگان بازنشسته و افراد تحت تکفل را مطرح نمودند انعقاد قرار داد با بیمارستان قلب تهران ،بیمارستان میلاد اصفهان، یک بیمارستان مجهز در بندرعباس، بیمارستان در شهرستان بم، سایر مراکز خدمات رسانی‌ بیمارستان‌های مذکور از جمله داروخانه،mri،سونوگرافی و همچنین یک مرکز دندانپزشکی در شهرستان سیرجان ،ارتقاء اشل معلولین با توجه به هزینه‌های سنگین مراقبت و نگهداری از آنان در منزل یا مراکز مربوطه و اعلام هزینه های عینک و ایمپلنت دندان توسط دبیر کانون مطرح و خواستار تسریع در انعقاد قرارداد با مکانهای درمانی مذکور با توجه به ضرورت شدند .

در ادامه آقای ابراهیمی نیز موضوع تعدد جلسات و استمرار کمیسیون پزشکی در شهرستان شهربابک را مطرح نمودند آقای دهقان عضو هیات مدیره کانون نیز سوالات زیادی پیرامون موارد و مشکلات درمانی در کرمان را مطرح نمودند .

سپس آقای دکتر ضیایی پور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری ها و همسو بودن مسئولین صندوق بازنشستگی و کانون بازنشستگان در سال های اخیر و همچنین همگرایی بیشتر و همکاری و تعامل و مساعدت متقابل تاکنون بوده و تداوم آن می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد .

در این جلسه آقایان دکتر سعدلو پزشک معتمد محترم شرکت و جناب دکتر ساردویی پزشک محترم ناظر نیز به سوالات نمایندگان با سعه‌صدر پاسخ‌های لازم را ارائه نمودند .

ضمناً درخصوص جذب فرزندان بازنشسته که دارای تخصص های پزشکی و پیراپزشکی می‌باشند از طریق شرکت مس و یا شرکت حکیم مس از اولویت و توجه ویژه‌ای برنامه‌ریزی شود و این حق قانونی آنان میباشد .

در این جلسه سوالات گوناگون بازنشستگان در خصوص مسائل پزشکی و خدمات درمانی از قبیل دستگاه اکسیژن ساز ،مشکلات نسخه ای داروئی ،عودت هزینه‌های تائید  نشده به ذینفع، افزایش جلسات کمیسیون پزشکی و مکان مناسب آن ،اجرایی نمودن یک‌ باب کلینیک فوق تخصصی بنام صنعت مس ،نحوه استفاده از آمبولانس و نعش کش و مقررات موجود آن اطلاع رسانی دستورالعمل اجرایی هزینه ها و تعرفه های پزشکی و …مطرح شد . در مورد انعقاد قرارداد با مرکز mriسیرجان با توجه به عدم مجوز قانونی آن مرکز در حال حاضر امکان عقد قرار داد نمیباشد.لذا به محض رفع مشکل و یا اجاد مرکز دیگری بلافاصله قرار داد منعقد خواهد شد.

این جلسه راس ساعت ۱۴:۳۰ عصر پایان یافت .

کانون بازنشستگان صنایع مس

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *